Nowa elektryczna kolejka podwieszana do przenośnika kabin w fabryce John Deere

Dzięki kompleksowej ofercie usług SEW-EURODRIVE oraz nowym elektrycznym kolejkom podwieszanym typu EMS safety firma John Deere w krótkim czasie podniosła stan techniczny swojego przenośnika kabin do poziomu zgodnego z aktualnym standardem bezpieczeństwa.

 

 

Co należy zrobić, jeżeli w dziale montażu system transportowy przenośnika kabin się zestarzał? W zakładzie produkcji ciągników w Mannheim należącym do producenta maszyn rolniczych John Deere stwierdzono: stara instalacja musi jak najszybciej zostać zastąpiona nową. Dzięki modernizacji elektrycznej kolejki podwieszanej MAXOLUTION® EMS safety przenośnik kabin firmy John Deere wyposażony jest obecnie w najnowsze rozwiązania dostępne na rynku - od napędu poprzez elektronikę aż po technikę bezpieczeństwa pracy.

Kluczowe elementy modernizacji produkcji ciągników z nowym systemem transportowym do przenośnika kabin:

  • Utrzymanie 3-minutowego taktu produkcyjnego w zakładzie John Deere w takcie 3-minutowym
  • Proste projektowanie linii
  • Utrzymanie dotychczasowego systemu szyn
  • Całościowa modernizacja działu montażu silników w przeciągu dwóch tygodni
  • Całościowa modernizacja elektroniki
  • Bezpieczny transport kabin od punktu ich dostarczenia aż do miejsc montażowych
  • Bezpieczna praca pod zawieszoną kabiną
  • Niezawodne i bezpieczne podnoszenie i opuszczanie
  • Technika bezpieczeństwa w dziale montażu powinna zostać aktualizowana do najnowszego poziomu wiedzy
  • Wysoka jakość technologii i serwisu
  • Szybka dostępność części zamiennych
  • Stała kontrola i diagnostyka instalacji

 

 

W zakresie modernizacji systemu przenośnikowego dla kabin w zakładach John Deere zastosowanie znajduje prawie całe portfolio produktów z rodziny MAXOLUTION® - od motoreduktorów poprzez falowniki i technikę sterowania aż po elementy techniki bezpieczeństwa, wszystko pochodzi od SEW-EURODRIVE:

  • 7 elektrycznych kolejek podwieszanych wyposażonych w rozwiązania systemu MAXOLUTION® EMS safety
  • technika napędowa, która wymaga niewiele miejsca i jest odporna na wibracje
  • motoreduktory walcowo-stożkowe ze specjalnym sprzęgłem na stopniu wyjściowym, dostosowane do prędkości przenośnika oraz ciężaru kabin.
  • wielokrotnie redundantne systemy bezpieczeństwa, wspierające operatora w trakcie pracy pod zawieszonym ładunkiem
  • sterowanie bezpieczeństwa MOVISAFE® typu PFF-HM31umożliwia prędkość zależną od pozycji oraz komunikację
  • jeden decentralny falownik MOVIPRO® do sterowania napędami, pozycjonowania oraz kontroli zawieszki o mocy 11 kW pozwalający na uruchomienie dwóch napędów 5,5 kW w trybie pracy grupowej kontroler  MOVIFIT® zasilający silnik jazdy 0,55 kW
  • Oprogramowanie systemu MOVIVISION® dla łatwiejszego wizualizacji, uruchomienia wizualizacji, stałej kontroli i diagnostyki wraz z  monitorowaniem stanu w trakcie trwania produkcji

 

Oferta: automatyka magazynowa, case study, centrum logistyczne, dystrybucja, logistyka, magazyn, magazynier, operator logistyczny, palety, regały, studia przypadków, system wms, wózek widłowy, wózki widłowe

Background Image

Header Color

:

Content Color

:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub w konfiguracji usługi. Polityka prywatności.